Danadanes zaradi razvoja tehnologije in računalnikov vse več ljudi delo opravlja od doma. Pogosto nam zastavljate vprašanje kako opremiti domačo pisarno, zato smo v nadaljevanju zbrali nekaj osnovnih napotkov!

Izbira primernega prostora in pohištva

Priporočljivo je izbrati prostor, ki je dobro zvočno izoliran in izpostavljen obilici naravne svetlobe. Če se srečujemo s prostorno stisko si lahko tak kotiček ustvarimo kar v neizkoriščenem kotu spalnice ali v kateri od ostalih sob našega doma. V kolikor nameravamo domačo pisarno uporabljati za sestanke, moramo poskrbeti, da je prostor prehoden in da imamo čim manj robov, v katere se stranke ali poslovni partnetji lahko nehote zaletijo.
Delovna miza naj ima veliko delovne površine, poleg tega pa moramo iz nje odstraniti vse moteče elemente, ki bi lahko kakorkoli motili našo delovno vnemo. Nasičenost pohištva namreč negativno vpliva tudi na naše počutje. Pravilna drža pri sedenju je ključnega pomena, zato si višino mize prilagodimo svoji velikosti in izberemo stol, ki nudi naši hrbtenici zadostno oporo.
Nered delovnega okolja je pogost predvsem v manjših pisarnah, zato je potrebno že vnaprej predvideti prostor za shranjevanje dokumentov in ostalih delovnih pripomočkov. Pobrskajte po naši pestri ponudbi ugodnih predalnikov in komod in izberite tako, ki se ujema z barvo in stilom vašega pohištva.

Pretok energij

Eno od pravil tradicionalne kitajske veščine feng shui narekuje, da delovno mizo obrnemo proti vratom sobe. S tem pridobimo nadzor nad prostorom in poskrbimo za boljši pretok energij. K dobremu počutju med delom pa pripomorejo tudi rože ali druge vrste rastlin, ki v prostor vnašajo občutek narave in preganjajo turobnost delovnega okolja. Ustvarjajo dobro atmosfero in pozitivno dodajo k estetiki prostora. Ne smemo pa pozabiti niti na pravilno izbiro barv sten – poleg tega, da dom popetrijo, so tudi ključ do dobrega počutja in bolše delovne vneme!