KAKO OPRAVITI NAKUP?

Nakupni proces je preprost in hiter, poteka v slovenskem jeziku 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Izdelke lahko izbirate in naročate iz seznama izdelkov. Slediti morate šestim hitrim korakom:

 

1. Izbira izdelka/izdelkov - pri naročanju nekaterih izdelkov mora uporabnik najprej izbrati tudi ustrezno dimenzijo in/ali barvo in šele nato izdelek dodati v košarico tako, da klikne na povezavo »V košarico«. Sistem ga obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želi nadaljevati z nakupovanjem, klikne na povezavo »Nadaljuj z nakupovanjem« in se tako vrne nazaj v spletno trgovino.

Če želi uporabnik zaključiti nakup, klikne desno na povezavo »Naprej na Blagajno« in sistem ga pripelje v nakupovalno košarico, kjer lahko izvede nakup izdelka. 

2. Pregled košarice - na ekranu lahko uporabnik pregleda artikle, ki jih je predhodno dodal v košarico. Pri vsakem izdelku lahko spreminja želeno količino (s klikom na simbola »+« ali »-«) ali pa želen izdelek odstrani iz košarice (s klikom na simbol »smetnjak«). Pod izbranimi izdelki je naveden znesek nakupa brez DDV, davek in celoten strošek nakupa. V kolikor ima uporabnik kupon/kodo za popust, jo vnese v okence, kjer je navedeno »KUPONI« in klikne na povezavo »OK«. 

3. Registracija/nakup kot gost (neregistriran uporabnik) -Če uporabnik še ni registriran ali prijavljen v spletno trgovino, ga bo sistem pred nadaljevanjem nakupa preusmeril na stran za prijavo/registracijo. Uporabnik lahko nakup opravi tudi kot gost (brez registracije). Uporabnik, ki naročilo izvede kot gost mora v tem koraku vnesti obvezne podatke za naročilo. 

4. Naslov za dostavo in plačilni naslov – Takoregistrirani uporabnik, kot tudi uporabnik, ki nakup izvaja kot gost (brez registracije) morapo uspešnem tretjem koraku vpisati/izbrati naslov za dostavo in plačilni naslov. Po vpisu naslova ga sistem preusmeri na stran za izbiro dostave.

5. Dostava in pogoji poslovanja – Uporabnik izbere način dostave. Za nadaljevanje procesa nakupa pa se mora strinjati in sprejemati tudi pogoje poslovanja; to naredi tako, da označi kvadratek pred besedilom »Strinjam se in sprejemam pogoje poslovanja.«. Sledi stran za izbiro plačila.

6. Izbira plačila – Uporabniku se v tem koraku prikažejo načini plačila s katerimi lahko opravi nakup. Več o plačilih in načinih plačila lahko uporabnik najde v poglavju  »4. Splošno o plačilih«.

7. Pregled in zaključek naročila: Pri zadnjem koraku lahko uporabnik pregleda podatke o naročenih izdelkih, načinu dostave in plačilu izdelka. Za potrditev naročila mora klikniti na povezavo »Potrjujem naročilo« in tako konča proces nakupa.

 

Če je naročilo uspešno posredovano, se kupcu na spletni strani izpiše tekst »Vaše naročilo v spletni trgovini Hiša Pohištva je izvedeno«. Poleg tega registriran uporabnik na posredovani elektronski naslov prejme elektronsko pošto s podrobnostmi naročila in s sporočilom, da je naročilo sprejeto. Slednje pomeni, da naročilo še ni dokončno potrjeno oziroma odposlano! Naročilo je dokončno zabeleženo in poslano v obdelavo šele takrat, ko kupec na svoj elektronski naslov prejme sporočilo o potrditvi plačila!

Pri plačilu z nakazilom na transakcijski račun, kupec na svoj elektronski naslov prejme predračun in informacije o tem, kako nakazati sredstva na račun prodajalca. Naročilo bo odposlano šele takrat, ko bo prodajalec od kupca prejel nakazilo v celotni vrednosti nakupa.

 

Preklic naročila

Če želi kupec po potrditvi naročila preklicati naročilo, lahko to stori vse do takrat, ko naročilo še ni odposlano proizvajalcu izdelka/ov preko elektronske pošte info@hisapohistva.si.

 

Obdelava in prevzem naročila

Po zaključku in potrditvi spletnega naročila ima kupec možnost, da natisne potrdilo o uspešno oddanem naročili, ki ga je prejel na elektronski naslov vnešen ob registraciji. Če potrdila ne more natisniti, si mora zapisati referenčno številko naročila, saj je le-ta v primeru, da kupec ne razpolaga z natisnjenim potrdilom, podlaga za prevzem naročila. Račun kupec prejme na elektronski naslov vnešen ob registraciji, ob prejetju naročenega blaga. Ob prevzemu izdelkov se mora kupec prepričati o ustreznosti naročila.

 

 

Za več informacij nas kontaktirajte na elektronski naslov info@hisapohistva.si in z veseljem vam bomo pomagali!